مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-09اجتماعي

حمل افزون بر 5000 متر معکب ماسه بادی از محورهای مواصلاتی شهرستان زهک


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک سیستان وبلوچستان از جمع آوری 5531 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک سیستان وبلوچستان از جمع آوری 5531 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

ابراهیم شفیعی مقدم اظهار کرد: همه ساله با وزش بادهای 120 روزه سیستان، شاهد حرکت شن های روان در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان زهک هستیم به طوری که طی هفته گذشته طوفان با سرعت بیش از 90 کیلومتر بر ساعت علاوه بر کاهش دید افقی تا 2000 متر احتمال مسدود کردن مسیر ارتباطی 17 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 2334 خانوار را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این راستا حضور به موقع نیروهای راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک در مسیرهای طوفانی این شهرستان، از بسته شدن محورهای مواصلاتی منطقه جلوگیری و زمینه تردد روان روستاییان منطقه را فراهم نمود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک افزود: در این عملیات 9 نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین آلات راهداری نسبت به جمع آوری و حمل بیش از 5531 مترمکعب ماسه بادی از سطح راه ها و تنقیه 3 دستگاه پل اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل افزون بر 5000 متر معکب ماسه بادی از محورهای مواصلاتی شهرستان زهک

حمل افزون بر 5000 متر معکب ماسه بادی از محورهای مواصلاتی شهرستان زهک