مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-09اجتماعي

مرگ هزاران قطعه ماهی در همین نزدیکی/ ماجرایی که تکرار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سریال مرگ دسته جمعی حیات وحش قصه غم انگیزی است که این بار بنام مرگ دسته جمعی ماهی ها در سوادکوه ورق خورد.

ویدئویی از مرگ دسته جمعی ماهی ها و تغییر رنگ آب رودخانه در سوادکوه طی روزهای گذشته درحالی دست به دست می چرخید که حاوی واقعیتی تلخ در همین نزدیکی ها است.

در پیگیری های صورت گرفته از مسؤولان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران همچنین شرکت شهرک های صنعتی مازندران مشخص شده که این موضوع واقعیت داشته و هزاران ماهی به دلیل ورود پساب و پسماند صنعتی تلف شدند و از بین رفتند.

اما نکته جالب و مهم این است این ماجرا در سال 96 تکرار شد که براساس پیگیری های به عمل آمده با این واحد متخلف برخورد شده اما تکرار این ماجرا نشان دهنده این است باید برخورد جدی تری با این موضوع شود تا شاهد تکرار چنین فجایعی در محیط زیست خود نباشیم، محیط زیستی که هر روز براثر تخریب ها و تهدیدها شکننده شد و مطمئناً آثار زیان بار مخرب تری به همراه خواهد داشت.

تخلف محرز و واحد متخلف معرفی شد موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در پی گزارش ها مشخص شده  واحد صنعتی سیم آب دیده شمال پساب وارد مستقیم رودخانه کرده و رودخانه آلوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ هزاران قطعه ماهی در همین نزدیکی/ ماجرایی که تکرار شد

مرگ هزاران قطعه ماهی در همین نزدیکی/ ماجرایی که تکرار شد