مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-09ورزشي

آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه اندازی شد


با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آکادمی بین‎ المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، مازیار ناظمی در حاشیه افتتاح آکادمی بین المللی زاهدان گفت: تاسیس آکادمی ها می تواند به عنوان مراکز پژوهش، تحقیق و آموزش محسوب و برند خوبی برای فدراسیون و هیات های استانی باشد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور افزود: هیات های استانی در آکادمی می توانند به برگزاری کلاس های تخصصی ،علمی و آموزشی بپردازند، ضمن این که این آکادمی ها می توانند محلی برای کشف استعدادها و ارتقای سطح کیفی رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی نیز باشد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش ها و توسعه پایداردر استانها راه اندازی می شود بیان کرد:مجوز ایجاد آکادمی همچنین به چند استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که استان سیستان و بلوچستان یکی از این استان ها است.

ناظمی ادامه داد: منطقه کویری و سواحل دریای زیبای عمان در چابهار با داشتن ورزشکاران علاقه مند زمینه را برای توسعه این ورزش در استان فراهم کرده است که تلاش کرده ایم با رایزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه اندازی شد

آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه اندازی شد