ماجرای حضور هنرپیشه ها در تبلیغات/ سلبریتی هایی که تلویزیون را قُرق کرده انداین روزها چهره های بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون به تبلیغات روی آورده اند. تبلیغاتی که بیشتر از رسانه ملی پخش می شود. - خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: قصه تبلیغات تلویزیونی سر دارازی دارد. تقریبا از همان اوایل که تلویزیون در دنیا تازه در مرحله آزمایشی بود و خیلی ها نمی دانستند جعبه جادو اختراع شده، شرکت ها به فکر بیشتر دیده شدن خودشان افتادند و در این مسیر از حضور سلبریتی ها هم بهره بردند. در ایران هم چندسالی است که هنرمندان و ورزشکاران وارد این عرصه شده اند و طی سالهای اخیر شبکه های مختلف تلویزیونی و بیلبوردهای اتوبان های شهری را به قرق خود درآورده اند. این روزها هم خبر پیوستن مهران مدیری به یک فروشگاه زنجیره ای خبرساز شده است. همین بهانه ای شد تا مروری داشته باشیم به حضور برخی چهره ها در حوزه های تبلیغاتی و همچنین این موضوع را در گفت و گو با یک کارشناس حوزه رسانه آسیب شناسی کنیم. **مدیری و پیوستن به یک فروشگاه زنجیره ای همان طور که گفته شد، مهران مدیری جدیدترین هنرپیشه ای است که به تبلیغات تلویزیونی تن داده است. او 15 مردادماه در نشست خبری راجع به تصمیمی که گرفته، گفت: به نظرم کار مفید و مهمی قرار است انجام شود تفاهمی که نوعی مسئولیت اجتماعی و کمک به افرادی است که مشکلات مالی در کشور دارند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |