مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-09ورزشي

بیکاری غواصان همدانی


رییس هیئت غواصی و غریق نجات استان همدان اعلام کرد: از زمان شیوع کروناویروس تمام فعالیت های هیئت غواصی تعطیل شده و از آنجایی که غواصان ما فاقد بیمه هستند هیچ کمکی به آنها از طرف استان تعلق نگرفته است.

- ایسنا/همدان رییس هیئت غواصی و غریق نجات استان همدان اعلام کرد: از زمان شیوع کروناویروس تمام فعالیت های هیئت غواصی تعطیل شده و از آنجایی که غواصان ما فاقد بیمه هستند هیچ کمکی به آنها از طرف استان تعلق نگرفته است.

سیروس سوریان در گفت وگو ایسنا، اظهار کرد: تمام فعالیت ها و برنامه های آموزشی، کلاس ها و مسابقات هییت غواصی استان از زمان شیوع کروناویروس تعطیل است.

سوریان ادامه داد: با توجه به اینکه غواصان توسط هیئت به کار گرفته نشده اند و خود موظف به یافتن شاگرد هستند، فاقد بیمه بوده و در این ایام کاملاً بیکار شده اند.

وی با اعلام اینکه تاکنون استان هیچ برنامه ای برای غواصان نداشته است، بیان کرد: قرار بود به غواصان وامی پرداخت شود بنابراین ما چند نفر را به بانک ها معرفی کردیم اما تاکنون هیچ حمایتی از آنها صورت نگرفته است.

سوریان با بیان اینکه بسته شدن استخرها باعث تمایل مردم به شنا در سدها شده است، توضیح داد: مراکزی که دارای مجوز از اداره ورزش و جوانان استان هستند، در محدوده استحفاظی ما است و ما مسئولیت داریم در مراکز رو باز و رو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری غواصان همدانی

بیکاری غواصان همدانی