مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-09سياسي

برنامه موکب های ایرانی اربعین حسینی در شرایط کرونا با 3 فرضیه


معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از تدوین سه برنامه با مشارکت موکب های ایرانی در خصوص آیین اربعین امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوسف افضلی، معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات در نشست هم اندیشی با مسئولان تعدادی از مواکب استان تهران گفت: با توجه به اینکه مردم، عشایر و مسئولان عراق، میزبانان اصلی مراسم اربعین حسینی هستند، منتظر تصمیم و اعلام رسمی آنان در خصوص چگونگی برپایی این کنگره عظیم جهانی هستیم.

وی افزود: با توجه به فرصت اندکی که تا موسم اربعین حسینی باقی است، برنامه های مختلفی با فرض برگزاری عمومی، برگزاری محدود و عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی با مشارکت مسئولان مواکب ایرانی در حال تدوین نهایی است.

دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی با تاکید بر اینکه تابع تصمیم مجامع رسمی مانند ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت در خصوص برپایی آیین های مذهبی هستیم، اظهار داشت: در برنامه اول با فرض برگزاری عمومی کنگره عظیم اربعین حسینی، محور فعالیت موکب های ایرانی به جای تغذیه، بر ارائه خدمات سلامت محور با رعایت پروتکل های بهداشتی متمرکز خواهد شد.

افضلی ادامه داد: براساس برنامه دوم با فرض محدود شدن مراسم اربعین به شهروندان عراقی، این آمادگی وجود دارد تا چند موکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه موکب های ایرانی اربعین حسینی در شرایط کرونا با 3 فرضیه

برنامه موکب های ایرانی اربعین حسینی در شرایط کرونا با 3 فرضیه