مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-09سياسي

درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلتر توییتر


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از درخواست وزارتخانه متبوعش برای رفع فیلتر توییتر خبر داد و گفت این موضوع جزو حوزه هایی است که مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است اما تاکنون در دستور کار قرار نگرفته است.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از درخواست وزارتخانه متبوعش برای رفع فیلتر توییتر خبر داد و گفت این موضوع جزو حوزه هایی است که مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است اما تاکنون در دستور کار قرار نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اجتماعی توییتر از سال 1388 فیلتر شده و به کرات برای رفع فیلتر شدن یا نشدن، مورد بحث رسانه ها و بعضا مسوولان قرار گرفته و حتی از وزیر ارتباطات تا دبیر شورای عالی فضای مجازی هم به آن واکنش نشان داده اند و البته بسیاری از مسوولان هم در این شبکه اجتماعی حساب کاربری دارند، اما این موضوع به نتیجه قطعی نرسیده و فیلترینگ توییتر هم با گذشت 10 سال همچنان پابرجاست.

تصمیم گیری درباره فیلتر یا رفع فیلتر یک شبکه اجتماعی یا انواع دیگر اپلیکیشن ها در حیطه اختیارات شورای عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسات حق رای دارد اما به تنهایی تصمیم گیرنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلتر توییتر

درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلتر توییتر