مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-09پزشكي

وضعیت 4 شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حال حاضر 4 شهرستان همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و 277 نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا شده و 412 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی از کاهش روند ابتلای این بیماری طی هفته اخیر خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی و حذف مهمانی ها و دورهمی ها بخش زیادی از روند صعودی شیوع بیماری کرونا در استان همدان کنترل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان اسدآباد 100 نفر، بهار 240 نفر، تویسرکان 140 نفر، رزن 124 نفر، فامنین 38 نفر، کبودرآهنگ 198 نفر، ملایر 548 نفر، نهاوند 371 نفر و در همدان یک هزار و 416 نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر چهار شهرستان همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند و 2 شهرستان نهاوند و فامنین وضعیت زرد دارند و مابقی شهرستان های استان همدان دارای شرایط نارنجی هستند.

کرمی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 35 نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شده و 2 نفر نیز فوت کرده اند، گفت: در حال حاضر 461 بیمار مبتلا به کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 4 شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است

وضعیت 4 شهرستان استان همدان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است