مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-09سياسي

محوطه نمادین فاو در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران احداث شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: محوطه نمادین فاو در مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان تکمیل شده و به زودی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر یکشنبه در جلسه پیگیری اعتبارات مصوب شورای شهر ساری برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران از حضور فعال تر شهرداری ساری در ادامه ساخت و تکمیل محوطه فاو نمادین مرکز فرهنگی و دفاع مقدس مازندران در روزهای آینده خبر داد.

وی تبیین ارزشهای دفاع مقدس را برای نسل امروز و آینده مهم دانست و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دانشگاهی مقدس برای انتقال ارزش های ایثار و شهادت به نسل جوان است.

سردار ملکی تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را یکی از دغدغه های مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای همه اقشار مردم است و همه ما وظیفه داریم باید برای زنده نگه داشتن آن همت کنیم.

عباس رجبی شهردار ساری نیز احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را گامی بزرگ برای ماندگاری و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و گفت: شهرداری ساری برای احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی پای کار است.

وی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را اقدامی ارزشمند در مرکز مازندران برشمرد که نشان دهنده اهمیت موضوع دفاع مقدس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه نمادین فاو در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران احداث شد

محوطه نمادین فاو در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران احداث شد