مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-09سياسي

رونمایی از 6 ایستگاه سیار اجتماعی در شیراز


طی مراسمی از 6 دستگاه اتوبوس به عنوان پایگاه سیار اجتماعی و با هدف ارائه خدماتی با موضوعات سلامت و شادی کودکانه در شیراز رونمایی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی از 6 دستگاه اتوبوس به عنوان پایگاه سیار اجتماعی و با هدف ارائه خدماتی با موضوعات سلامت و شادی کودکانه در شیراز رونمایی شد.

عضو شورای شهر شیراز یکشنبه 19 مرداد در مراسم رونمایی از پایگاه های سیار اجتماعی گفت: محور و موضوع این پایگاه های سیار، سلامت اجتماعی و شادی و نشاط کودکانه است.

لیلا دودمان با بیان اینکه به زودی شاهد فعال شدن اتوبوس های دیابت و کتابخانه نیز خواهیم بود، گفت: اتوبوس کتابخانه، یک کتابخانه کاملا مجهز سیار است که با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی می شود.

دودمان با بیان اینکه طرح های توسعه ای تنها مربوط به سرمایه گذاری در امور زیربنابی و اقتصادی نمی شود بلکه آن چیزی که جامعه ما به آن نیاز دارد و باید به آن تکیه کرد زیربنای اجتماعی و فرهنگی است که باید با هدف مشخص و در مکان و زمان مشخص قرار گیرد، عنوان کرد: در طی سال ها، تصورمان این بود طرحهای توسعه شهری با ساختن پل، آسفالت، جاده و ساخت مراکز تجاری بزرگ ایجاد می شود و از مباحث اجتماعی و فرهنگی غفلت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 6 ایستگاه سیار اجتماعی در شیراز

رونمایی از 6 ایستگاه سیار اجتماعی در شیراز