مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-09سياسي

زمان احتمالی انتخابات هیات رییسه شورا اعلام شد


احتمالا میان 28 مرداد و یک شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهادات مربوط به اساسنامه شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری بررسی شد، گفت: در نهایت جزییات این لایحه 62 ماده‌ای با اکثریت آرا به تصویب رسید.

رییس شورای شهر تهران در خصوص طرح یک فوریتی بومی سازی تجهیزات ثابت و متحرک مانند تجیهزات واگن‌های مترو تهران گفت: این طرح که برای ایجاد یک شرکت جدید به سمت بومی سازی و خودکفایی در امر تجهیزات مترو در ایران و تهران ارائه شده بود به تصویب رسید.

او در ادامه با بیان اینکه بیش از 43 سازمان و شرکت وجود دارد که بیشتر آن‌ها اساسنامه هایشان دچار مشکل است، گفت: برخی از آن‌ها با قوانین موجود کشور مغایر هستند و برخی با مصوبات شورا مغایرت دارد.

هاشمی تصریح کرد: بر این اساس در کمیسیون برنامه و بودجه سعی شد که به یک اساسنامه مناسب برسند تا این مشکل در شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری حل شود.

او افزود: چون این شرکت نخستین شرکتی بود که طرحش را ارسال کرد سعی کردیم، تمام این موارد در این اساسنامه دیده شود و لذا غالبی بدست آمد که دیگر شرکت‌ها بر طبق آن بتوانند از آن اساسنامه تبعیت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان احتمالی انتخابات هیات رییسه شورا اعلام شد

زمان احتمالی انتخابات هیات رییسه شورا اعلام شد