مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-09اقتصادي

توزیع 1250 بسته معیشتی در دهه ولایت در تویسرکان


فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع یک هزار و 50 بسته معیشتی و بهداشتی، 200 بسته البسه و لوازم التحریر و 15 سری لوازم خانگی در دهه ولایت در قالب رزمایش مومنانه به ارزش 385 میلیون تومان به نیازمندان آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- مرتضی سیاهوشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به انجام مرحله اول از سری دوم کمک های مومنانه در سطح شهرستان اظهار کرد: توزیع حدود 4 هزار بسته معیشتی در سری اول در چهار مرحله در قالب رزمایش کمک های مومنانه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم بسته های معیشتی سری دوم را در سه مرحله دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه اول صفر توزیع کنیم افزود: ابتدا سیاست بر این بود کمک های مومنانه از مواد غذایی و بهداشتی باشد اما اکنون در همه زمینه ها چون البسه، لوازم التحریر، لوازم خانگی و.

به منظور مساعدت به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا جمع آوری می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان ضمن اینکه از خیرین خواست در زمینه کمک مومنانه ورود کنند گفت: به مناسبت عید ولایت بالغ بر یک هزار و 50 بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 260 میلیون تومان بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه و توزیع 15 سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز و… به ارزش 90 میلیون تومان بیان کرد: 100 بسته لوازم التحریر با صرف 15 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1250 بسته معیشتی در دهه ولایت در تویسرکان

توزیع 1250 بسته معیشتی در دهه ولایت در تویسرکان