مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-09سياسي

کاخ مرمر دوباره خبرساز شد


اولین خبر شوکی هیجان انگیز به علاقه مندانش وارد کرد؛ تحویل گرفتن «کاخ مرمر» از مجمع تشخیص مصلحت و آماده کردنش برای حضور مردم.

اما دومین خبر داستان را تغییر داد؛ - اولین خبر شوکی هیجان انگیز به علاقه مندانش وارد کرد؛ تحویل گرفتن کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت و آماده کردنش برای حضور مردم.

اما دومین خبر داستان را تغییر داد؛ این بار گویا از یک راز پرده برداشته باشند، می گویند در طبقه دوم آن حمام و سونا و جکوزی ساخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسانسور را حدود هفت ماه قبل خبرنگاران میراث فرهنگی در بازدیدشان از عمارت مرمر دیدند و از آن نوشتند، اما حالا خبرِ ایجاد حمام و سونا و جکوزی در طبقه دوم عمارتی که هر کس وارد آن می شد میزان حیرتش از زیبایی بنا را به اندازه بالا ماندن سرش برای دیدن آن همه نقش و نگار و زیبایی می سنجیدند، همه چیز را متفاوت می کند.

حالا داستان فرق کرده، آن هم وقتی شباهت هایی که برای گنبد کاخ مرمر و گنبد مسجد شیخ لطف الله مطرح شده، به ذهن می آید؛ از شباهت های مرمتی گرفته تا زمان ساخت و دیگر اتفاقاتی که می تواند آن دو را حتی به گنبدهای خواهرزاده ای تشبیه کند که در زمان مرمت گنبد مسجد شیخ لطف الله نگرانی هایی نیز برای آسیب زدن به آن مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ مرمر دوباره خبرساز شد

کاخ مرمر دوباره خبرساز شد