مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-09اقتصادي

پیش بینی تولید 300 تن ماهی گرم آبی در آستانه اشرفیه


رییس اداره شیلات آستانه اشرفیه با اشاره به اجرای طرح پرورش ماهیان گرم در آستانه اشرفیه گفت: کپور، بیگ هد، آمور و فیتوفاگ ازجمله مهم ترین ماهی های گرم آبی هستند که پیش بینی می شود امسال 300 تن از انواع این ماهی ها در این شهرستان تولید شود.

- حسن قاسمپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه، با بیان اینکه صید و پرورش ماهی در این شهرستان از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است، اظهار کرد: آستانه اشرفیه به واسطه رودخانه سفیدرود و بندر کیاشهر به دلیل وجود دریای خزر دارای ظرفیت خوبی به لحاظ صید ماهی بوده و شغل بسیاری از مردم گیلان صیادی است.

وی با اشاره به اجرای طرح پرورش ماهیان گرم در آستانه اشرفیه گفت: بر اساس آخرین آمار پرورش ماهی های گرم آبی در چهار پهنه از آب بندان های شهرستان با میزان مساحت 105 هکتار از فروردین ماه امسال آغازشده است.

رییس اداره شیلات آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه پرورش ماهیان گرم آبی دارای ظرفیت خوبی به لحاظ افزایش درآمدهای اقتصادی است، تصریح کرد: کپور، بیگ هد، آمور و فیتوفاگ ازجمله مهم ترین ماهی های گرم آبی هستند که پیش بینی می شود امسال 300 تن از انواع این ماهی ها در این شهرستان تولید شود.

قاسمپور یکی سیاست های شیلات را حمایت از طرح پرورش ماهی دانست و بیان کرد: افزایش سرانه تولید ماهی، ایجاد اشتغال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 300 تن ماهی گرم آبی در آستانه اشرفیه

پیش بینی تولید 300 تن ماهی گرم آبی در آستانه اشرفیه