مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-09ورزشي

فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پویش سراسری آماده باش به صورت پایلوت، ویژه ایام کرونا و در راستای فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این  طرح در زنجان به صورت پایلوت، ویژه ایام کرونا و در راستای فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی برگزار می شود.

وی از آغاز فاز نخست پویش سراسری آماده باش   خبر داد و افزود: این  طرح در زنجان به صورت پایلوت، ویژه ایام کرونا و در راستای فرهنگ سازی مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی برگزار می شود.

خلیلی با بیان اینکه آغاز طرح آماده باش با تبلیغات گسترده و فعال در فضای مجازی همراه است تصریح کرد: این طرح از تاریخ 14 تا 31 مرداد برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از اجرای طرح  آوای ورزش در همسایگی نیز خبر داد و گفت: در همین راستا و ویژه ایام کرونا در مجتمع های مسکونی مشروحه طرح ورزش همگانی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: مجتمع مسکونی بهاران واقع در گلشهر کاظمیه، مجتمع مسکونی کوی سازمانی ارتش واقع در میدان ارتش، مجتمع مسکونی فجر واقع در تقاطع تربیت، مجتمع مسکونی قصر پونک وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد

فاز نخست پویش سراسری «آماده باش» در زنجان کلید خورد