مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-09اقتصادي

پرداخت 6 هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان


از 11 هزار و 79 فقره پرونده متقاضی وام ازدواج در استان طی چهار ماهه اول امسال به 6 هزار و 163 فقره، تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی عصر امروز در سومین نشست اعضای کمیسیون هماهنگی بانک ها و کارگروه بانکی و تامین مالی استان که در استانداری  کردستان برگزار شد، به  آمار و بررسی عملکرد تسهیلات پرداختی  قرض الحسنه ازدواج بانک های عامل استان درسال گذشته اشاره و اظهار کرد: سال گذشته 23 هزار و 510 نفر متقاضی وام ازدواج بوده اند که 21 هزار و 152  نفر آنها موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی با بیان اینکه امسال 58 درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند افزود: از 11 هزار و 79 فقره پرونده متقاضی وام ازدواج در استان طی  چهار ماهه اول امسال به 6 هزار و 163 فقره تسهیلات ازدواج  پرداخت شده است.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغی بالغ بر 648 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج توسط بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

 جولایی ضمن قدردانی از سرپرست و کارکنان بانک ملی استان در خصوص تسریع در امور اهدای وام و تسهیلات به جوانان، افزود: 80 درصد وام های ازدواج سال گذشته در کردستان توسط بانک ملی پرداخت شده است و به ترتیب بانک ملت و کشاورزی بیشترین پرداختی را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6 هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان

پرداخت 6 هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان