مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-09سياسي

چه کسی می تواند اجرای پروتکل های محرم را در شهر ضمانت کند؟


با توجه به ابلاغ شرایط خاص پروتکل های محرم آنچه مهم است اجرای این پروتکل توسط مردم است که به نظر می رسد در این مسیر بهترین کسانی که می توانند این پروتکل ها را رعایت کنند مداحان و اهل منبر هستند.

- ایسنا/قم با توجه به ابلاغ شرایط خاص پروتکل های محرم آنچه مهم است اجرای این پروتکل توسط مردم است که به نظر می رسد در این مسیر بهترین کسانی که می توانند این پروتکل ها را رعایت کنند مداحان و اهل منبر هستند.

حاج حسین صفری در گفتگو با ایسنا با اشاره به ابلاغ پروتکل های محرم گفت: با شروع ماه عزای حسینی همه ساله شاهد حضور گسترده مردم در حسینه ها و مساجد و تکایا هستیم و عاشقان اباعبدالله(ع) هر کدام به نوبه خود با هر توان و شوری به برگزاری این مراسم اقدام می کنند.

وی افزود: امسال مشکلات بسیاری برای برگزاری این مراسم وجود دارد که عامل اصلی آن هم ویروس منحوس کرونا است که بسیاری از مراسم را دستخوش تغییر کرده است.

این مداح قمی بیان کرد: با توجه به اینکه ابلاغ پروتکل های محرم به تازگی انجام شده است جمیع عزاداران و بانیان عزای امام حسین(ع) باید بر اساس آنچه فرمایش رهبر معظم انقلاب است به دستوراتی که از جانب متخصصان سلامت عرضه می شود گوش فرادهند و آن را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی می تواند اجرای پروتکل های محرم را در شهر ضمانت کند؟

چه کسی می تواند اجرای پروتکل های محرم را در شهر ضمانت کند؟