مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 17:352020-08-09ورزشي

از رونالدو تا بوفون؛ حامیان انتخاب عجیب یوونتوس!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمتر از یک روز بعد از حذف مقابل لیون در لیگ قهرمانان بود که مدیران یوونتوس تصمیم به اخراج مائوریتسیو ساری گرفتند و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، - به نظر می رسد آندره پیرلو در همین بدو ورود به یوونتوس از مقبولیت قابل توجهی در این تیم برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، کمتر از یک روز بعد از حذف مقابل لیون در لیگ قهرمانان بود که مدیران یوونتوس تصمیم به اخراج مائوریتسیو ساری گرفتند و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، این آندره پیرلو بود که به عنوان سرمربی جدید بیانکونری برگزیده شد، انتخابی که شاید تعجب بسیاری از هواداران این باشگاه را برانگیخت.

اما توتواسپورت در گزارشی مدعی شد مائوریتسیو پوچتینو و زین الدین زیدان گزینه های اول آندره آنیلی بودند.

پوچتینو حقوقی حدود 12 میلیون یورو می خواست که با توجه به غرامت 20 میلیونی به سرای بسیار زیاد بود و زیدان نیز پاسخ منفی به پیشنهاد یوونتوس داد، پس در نهایت آنها به این نتیجه رسیدند با پیرلو توافق کنند.

اما یکی از دلایل این انتخاب متفاوت حمایت بازیکنان بزرگ رختکن بود.

در واقع ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، جیجی بوفون و جوزجو کیه لینی علاقمند به حضور پیرلو روی نیمکت یوونتوس بودند و او از همین حالا از حمایت ارکان اصلی رختکن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رونالدو تا بوفون؛ حامیان انتخاب عجیب یوونتوس!

از رونالدو تا بوفون؛ حامیان انتخاب عجیب یوونتوس!