مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 19:252020-08-09سياسي

جمع آوری هزاران کیتِ ناایمنِ تست کرونا در انگلیس


یک شرکت فناوری پزشکی مستقر در ایرلند شمالی از طرف سازمان تنظیم کننده داروهای انگلیس دستور داده است تا 741 هزار کیت تست کروناویروس را در اقدامی پیشگیرانه از برنامه ملی تست گیری و ردیابی مبتلایان در انگلیس جمع آوری کنند.

- یک شرکت فناوری پزشکی مستقر در ایرلند شمالی از طرف سازمان تنظیم کننده داروهای انگلیس دستور داده است تا 741 هزار کیت تست کروناویروس را در اقدامی پیشگیرانه از برنامه ملی تست گیری و ردیابی مبتلایان در انگلیس جمع آوری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت انگلیس در تاریخ 15 ژوییه دستور داده بود استفاده از کیت های تشخیص کرونا طبق برنامه سرویس بهداشت ملی (NHS) را با توجه به این نگرانی که ممکن است این تست ها استانداردهای ایمنی لازم را نداشته باشند، متوقف کند.

وزارت بهداشت و درمان انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: آژانس نظارتی داروها و محصولات بهداشتی به شرکت فناوری پزشکی راندوکس دستور داده است که تمام کیت های تست کرونای خود را از برنامه تست گیری و ردیابی خارج کند.

تخمین زده می شود که حداکثر 741 هزار کیت تشخیص کرونای راندوکس بلااستفاده در سیستم از جمله در انبارها و مراکز مراقبت دولتی و خصوصی وجود داشته باشد.

این وزارتخانه دستورالعمل نحوه بازگشت آن ها را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری هزاران کیتِ ناایمنِ تست کرونا در انگلیس

جمع آوری هزاران کیتِ ناایمنِ تست کرونا در انگلیس