مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-09اقتصادي

معابر روستاهای ورس و قزقلعه بهسازی می شود


مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: با مشارکت بنیاد مسکن استان عملیات بهسازی معابر روستاهای ورس و قزقلعه از توابع شهرستان قزوین آغاز می شود.

- اکرم نجفی در حاشیه بازدید مسئولان استان از روستاهای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای حل مشکلات و تأمین نیازهای مردم عزم جدی داریم و تلاش می کنیم به مطالبات به حق مردم پاسخ دهیم.

وی بیان کرد: در بازدید از روستاهای کبریت میان، ورس و قز قلعه از توابع بخش محمدیه در شهرستان قزوین با مشکلات و درخواست هایی مواجه شدیم که بخشی از آن در حوزه دهیاری است و مردم مطالباتی را در حوزه خدماتی و عمرانی داشتند که مقرر شد این نیازها از محل اعتبارات مازاد دهیاری ها تأمین شود.

نجفی تصریح کرد: بخش دوم مشکلات مربوط به دستگاه های اجرایی است که ما نیز وظیفه داریم آن را به عنوان یک مطالبه عمومی پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین یادآور شد: با تأمین اعتبار از محل اعتبارات دهیاری ها با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عملیات بهسازی معابر روستاهای ورس و قز قلعه آغاز خواهد شد که می تواند رضایت ساکنان را جلب کند.

وی افزود: در خصوص مشکلات روستای کبریت میان برای روکش آسفالت و زیرسازی خیابان اصلی این روستا و نیز حل مشکل لایروبی آب بند این روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر روستاهای ورس و قزقلعه بهسازی می شود

معابر روستاهای ورس و قزقلعه بهسازی می شود