مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-10سياسي

بسیج ادارات به ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری ورود کند


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اهمیت رعایت حجاب در آموزه های اسلام گفت: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اهمیت رعایت حجاب در آموزه های اسلام گفت: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در دیدار با رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فرا رسیدن عید سعید غدیر را گرامی داشت و گفت: عید غدیر یکی از مهم ترین اعیاد اسلامی است و تقریباً بر هیچ عیدی به اندازه غدیر تأکید نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس اهمیت توجه به آموزه های اسلامی از جمله رعایت حجاب اسلامی را در ادارات یادآور شد و افزود: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

او همچنین به نقش بسیج ادارات در کارآمدسازی نظام اداری پرداخت و عنوان کرد: بسیج ادارات بازوی خوبی برای مدیران دستگاهها در جهت خدمت رسانی مضاعف به مردم هست که مدیران باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج ادارات به ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری ورود کند

بسیج ادارات به ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری ورود کند