مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-10بين الملل

عضو پارلمان اروپا: منتظر توضیح عربستان درباره گزارش فارن پالسی هستیم


یکی از اعضای پارلمان اروپا نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارن پالسی درباره پیشنهاد پادشاه عربستان برای حمله به قطر ابراز نگرانی کرد.

- یکی از اعضای پارلمان اروپا نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارن پالسی درباره پیشنهاد پادشاه عربستان برای حمله به قطر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی21، مارک ترابیلا، عضو بلژیکی پارلمان اروپا با انتشار توییتی ضمن ابراز نگرانی خود نسبت به پیشنهاد سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان برای حمله به قطر که مجله آمریکایی فارن پالسی آن را افشا کرد، نوشت: عربستان باید درباره آنچه در این گزارش آمده توضیح دهد.

ترابیلا افزود: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس باید به همکاری کامل خود به ویژه در این زمان های سخت که جهان با ویروس کرونا مواجه است، ادامه داده و از افزودن بر ناآرامی ها خودداری کنند.

در گزارش مجله فارن پالسی فاش شده، در تماس تلفنی پادشاه عربستان با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در تاریخ ششم ژوئن 2017 و همزمان با آغاز بحران منطقه خلیج فارس و تحریم قطر از طرف چهار کشور عربی عربستان، امارات، مصر و بحرین، پادشاه عربستان پیشنها حمله به قطر را داد اما ترامپ این پیشنهاد را نپذیرفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان اروپا: منتظر توضیح عربستان درباره گزارش فارن پالسی هستیم

عضو پارلمان اروپا: منتظر توضیح عربستان درباره گزارش فارن پالسی هستیم