مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-10سياسي

70 درصد جاده های کرمان به سیستم هوشمند ثبت تخلفات مجهز هستند


معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در حال حاضر در بیش از 70 درصد جاده های شمال استان کرمان سامانه های ثبت تخلفات تعبیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عبداللهی صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به شبکه راه های کشور اشاره کرد و بیان داشت: شبکه راه ها و حمل و نقل در اقتصاد کشور بحث بسیار مهمی به شمار می رود شبکه راه ها مثل رگ های اقتصاد کشور هستند که باید همیشه باز باشند و قسمت های مختلف آن همیشه فعال بماند.

وی به فن آوری های نوین در پیشبرد اهداف و برنامه های راهداری اشاره کرد و افزود: یکی از چالش های اساسی که در رابطه با حمل و نقل و شبکه راه ها وجود دارد بحث ایمنی است و علی رغم تلاش های بسیاری که در این زمینه به صورت سنتی انجام شده مثل علائم گذاری، تابلوگذاری، اصلاح روکش ها و … نیاز بود اقدامات جدیدی انجام بگیرد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: یکی از مشکلاتی که ما در زمینه ایمنی جاده ها داریم بحث پیشگیری از تصادفات است که در این زمینه باید از فناوری های نوین استفاده کنیم.

عبداللهی تصریح کرد: از سال 1390 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با راه اندازی مرکز مدیریت راه ها اقدام به نصب سامانه های ثبت تخلفات و سرعت در جاده کرد و در حال حاضر 149 سامانه در سطح شریان های اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد جاده های کرمان به سیستم هوشمند ثبت تخلفات مجهز هستند

70 درصد جاده های کرمان به سیستم هوشمند ثبت تخلفات مجهز هستند