مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-10سياسي

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در سرخه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: حدود 400 بسته معیشتی در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان توزیع شد.

- سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار کرد: از زمان آغاز این رزمایش به فرمان رهبر معظم انقلاب در کشور، در  شهرستان سرخه نیز این اقدام ارزشمند انجام شد و همچنان ادامه دارد و تعطیل نشده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه سرخه در رزمایش کمک مؤمنانه، بیان کرد: حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در مراحل نخست و دوم رزمایش از هیچ حمایتی دریغ نکرد و پا به پای ما در این مسیر مؤمنانه گام برداشت تا بتوانیم حماسه ای کم نظیر را در این شهرستان رقم بزنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: بعد از اتمام مرحله نخست، همچنان کمک مؤمنانه ادامه داشت و در شب میلاد امام رضا (ع)، 88 بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده توزیع شده است.

عبداللهی با بیان اینکه همچنین یک هفته بعد از آن، قریب به 600 بسته پروتیینی که ارزش هر بسته قریب به یک میلیون ریال بوده است، بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در ایام عید قربان نیز با هم افزایی همه مردم، خیران و دستگاه های اجرایی قریب به 69 رأس دام زنده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در سرخه

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در سرخه