مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-10پزشكي

هشدار! فریبکاری زشت جراحان زیبایی قلابی در فضای مجازی


رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: متأسفانه اخیراً به دلیل کاهش عمل زیبایی توسط جراحان پلاستیک، افراد غیرحرفه ای مانند تکنسین ها به صورت زیرزمینی اقدام به جراحی های زیبایی کرده اند.

- ، حامد باطنی، رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران درباره شرایط جراحی های پلاستیک و زیبایی در شرایط کنونی کرونا، اظهار داشت: اعضای انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در حال حاضر به دلیل شرایط همه گیری کووید 19 در جهان و پیک دوم شیوع این بیماری دقیقاً مطابق با دستورالعمل های وزارت بهداشت و طبق شرایط استاندارد و بهداشتی فعالیت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر عمل های جراحی که جنبه درمانی و زیبایی مشترک داشته و یا اعمال جراحی که جنبه درمانی و بازسازی داشته باشند انجام می گیرد و اعضای انجمن جراحان پلاستیک عمل های زیبایی که صرفاً هدف زیبایی دارد را انجام نمی دهند و زمانی را به صورت وقت دهی به بیمار در آینده، به امید بهبود وضعیت آمار مبتلایان کرونا اعلام می کنند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به اینکه به طور کلی اعمال زیبایی در بین سایر اعمال جراحی، جزو اعمال کم خطر است، گفت: در پیک قبلی کرونا مورد خاصی از ابتلاء مراجعه کنندگان به جراحان پلاستیک و زیبایی به انجمن گزارش نشده و نرخ درگیری و ابتلا در جامعه پزشکان و پرسنل و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار! فریبکاری زشت جراحان زیبایی قلابی در فضای مجازی

هشدار! فریبکاری زشت جراحان زیبایی قلابی در فضای مجازی