مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-10اقتصادي

آب کشت تابستانه خوزستان تامین است


مدیر برنامه ریزی مخازن سدها و رودخانه های سازمان آب و برق خوزستان گفت: از نظر رهاسازی آب، مساله خاصی در تامین آب مورد نیاز کشت های تابستانه در خوزستان وجود ندارد و کشاورزان می توانند براساس سطح زیر کشت مشخص شده، - مدیر برنامه ریزی مخازن سدها و رودخانه های آب و برق استان: آب کشت تابستانه خوزستان تامین است ایسنا/خوزستان مدیر برنامه ریزی مخازن سدها و رودخانه های سازمان آب و برق خوزستان گفت: از نظر رهاسازی آب، مساله خاصی در تامین آب مورد نیاز کشت های تابستانه در خوزستان وجود ندارد و کشاورزان می توانند براساس سطح زیر کشت مشخص شده، کشت کنند.

علی شریفی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تامین آب مورد نیاز کشت تابستانه کشاورزان خوزستان اظهار کرد: عملیات کشت تابستانه در خوزستان در همه بخش ها به جز حوضه مارون که کشت شلتوک در آن ممنوع اعلام شده، در حال انجام است.

وی افزود: برای همه حوضه های آبی که سطح زیر کشت در آن ها در برنامه ریزی های مشترک مشخص شده است، مشکلی در بحث رهاسازی و تامین آب مورد نیاز کشت های تابستانه وجود ندارد و آب مورد نیاز این کشت ها در حال تامین است.

مدیر برنامه ریزی مخازن سدها و رودخانه های سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: بر اساس آنچه مصوب شده، میزان آب مورد نیاز کشت تابستانه در استان خوزستان حدود 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب کشت تابستانه خوزستان تامین است

آب کشت تابستانه خوزستان تامین است