مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-10اقتصادي

اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است


ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری بوده و اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری بوده و اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است.

علیرضا فعله گری دوشنبه 20 مردادماه در جمع خبرنگاران و مدیران کانال های فضای مجازی، اظهار کرد: مدیریت شهری برای شتاب بخشیدن به توسعه همه جانبه، منتظر ارائه طرح جامع شهری از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی بوده و از مسئولان مرتبط با اعلام طرح جامع شهری درخواست داریم به مطالبه شهروندان اسدآبادی و تیم مدیریت شهری پاسخ دهند و با اصلاح طرح جامع شهری کمک کنند بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

وی تأکید کرد: عملکرد 10 ماهه شهرداری با نظرسنجی که انجام شده مطلوب بوده اما کافی نیست و ابلاغ طرح جامع شهری برای سروسامان دادن به برخی نیازهای شهروندان و تعیین تکلیف پرونده ها یک ضرورت است.

شهردار اسدآباد با قدردانی از پیگیری فرماندار، اعضای شورای شهر و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری موضوع طرح جامع شهری، تصریح کرد: با وجود همه پیگیری ها متأسفانه هنوز طرح جامع شهری ابلاغ نشده بنابراین باید بپذیریم ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری است و اصلاح و ابلاغ آن یک مطالبه عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است

اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است