مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-10سياسي

تضعیف اثرگذاری آمریکا در منطقه، فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران


نشست تخصصی «آمریکا و نظام بین‎الملل در حال گذار» از سلسله نشست ‎های پیش رویداد همایش بین ‎المللی «افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی آمریکا و نظام بین‎الملل در حال گذار از سلسله نشست ‎های پیش رویداد همایش بین ‎المللی افول آمریکا؛ روند گذشته و تحولات آینده با حضور سید وحید کریمی ( مدیر نشست)، جواد کچوییان و مجتبی فردوسی‎پور توسط مرکز مطالعات سیاسی و بین‎المللی وزارت امور خوارجه و به میزبانی پژوهشکده مشترک شهید صدر (ره) به میزبانی پژوهشکده مشترک شهید صدر (ره) و در حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران این حوزه برگزار شد.

در ابتدا مدیر این نشست سید وحید کریمی کارشناس ارشد مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در کشور نامیبیا به ارائه کوتاهی درباره لوازم کنش‎های دیپلماتیک جمهوری اسلامی در مواجهه با ایالات متحده پرداخت و از تخاطب هدفمند با سایر کشورها و جلوگیری از بهره‎مندی سایر کشورها از آمریکا به عنوان مسائل کلیدی سیاست خارجه در حوزه راهبری افول یاد کرد.

در ادامه، جواد کچوییان تحلیلگر مسائل اروپا و سفیر سابق ایران در ایرلند ضمن تبیین سیاست دولت آمریکا در قبال اتحادیه اروپا در دوران ترامپ گفت: روابط و همکاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف اثرگذاری آمریکا در منطقه، فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران

تضعیف اثرگذاری آمریکا در منطقه، فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران