مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-10حوادث

اعتماد مردم به پلیس ازضرورت های موفقیت در تأمین امنیت اجتماعی است


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اعتماد مردم به پلیس از ضرورت های موفقیت در تأمین امنیت اجتماعی و عمومی است و رسانه ها در جلب این اعتماد نقش بسیار مهمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: میان نقش رسانه ها در نمایش واقعیت به مخاطب در مورد کارکرد پلیس با فنون اقناع مخاطب نسبت به عملکرد پلیس، سرعت اطلاع‎رسانی، میزان اطلاع‎رسانی بی طرفانه، به موقع بودن اطلاع‎رسانی، میزان نقد عملکرد پلیس، میزان رعایت اخلاق حرفه ای، بزرگ نمایی خدمات پلیس در تأمین امنیت اجتماعی، کیفیت داستان‎پردازی، محتوای پیام های رسانه ای و شخصیت های مورد استفاده در رسانه و ایجاد اعتماد مردم به پلیس رابطه وجود دارد.

وی افزود: بین میزان نقد پلیس و اطلاع‎رسانی در این زمینه از طریق رسانه و ایجاد اعتماد به پلیس رابطه معنی‏ داری مشاهده نمی شود و در نتیجه، یکی از عناصر مؤثر در رابطه با رسانه ها و پلیس، اعتماد است، چراکه اعتماد از مؤلفه های حیاتی تلقی می شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: رسانه ها فضایی اجتماعی می سازند و اعتماد را در آن خلق می کنند و سازمان ها می توانند در آن فضا فعالیت کنند و همچنین رسانه ها می توانند با عملکرد خود در ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به پلیس ازضرورت های موفقیت در تأمین امنیت اجتماعی است

اعتماد مردم به پلیس ازضرورت های موفقیت در تأمین امنیت اجتماعی است