مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-10سياسي

خبرنگاران پیامبران عصر هستند/ حقایق را به گوش مردم برسانید


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اهالی رسانه افسران این جنگ هستند و باید حقایق را به گوش مردم برسانید چراکه خبرنگاران پیغمبران عصر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری از اینکه به دلیل ویروس کرونا از دیدار مردم محروم هستند به شدت ناراحت هستند.

وی افزود: یکی از اقشاری که می توانند مشکلات را از عمق مردم بشنود و به مسئولان انتقال دهد و به فعالیت های مسئولین را به گوش مردم برساند خبرنگاران هستند.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: یک نمونه از همدلی و همراهی مسئولین و مردم همین رزمایش های مومنانه است که این رزمایش ها مصداق واقعی شعر چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به لقب مدافعان سلامت که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، گفت: شاید پرستاران فکر نمی کردند که رهبرشان آنقدر به کار و زحمات آنها واقف باشند و آنها را اینگونه خطاب کنند.

وی ادامه داد: دشمن با تمام ساز و برگش به جنگ این نظام الهی آمده است و در یک جنگ پیچیده با نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است، جنگ امروزه دشمن نسبت با جنگ در زمان دفاع مقدس پیچیدگی بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پیامبران عصر هستند/ حقایق را به گوش مردم برسانید

خبرنگاران پیامبران عصر هستند/ حقایق را به گوش مردم برسانید