مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-10اقتصادي

روشنایی محور خوش ییلاق با اعتبار 55 میلیارد ریال


امسال محور خوش ییلاق به طول 13 کیلومتر و با اعتبار 55 میلیارد ریال برق رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی صبح امروز در مراسم روز خبرنگار  اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب های هر ساله در شهرستان آزادشهر و خسارت های وارده لایروبی رودخانه های سطح شهر در دستور کار جدی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با کمک شهرداری شهر لایروبی رودخانه های سطح شهر با فعالیت همزمان هفت بیل مکانیکی در حال انجام است.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به خسارت های ناشی از سیل اوائل سال 1398 به واحدهای مسکونی شهرستان بیان داشت: یک هزار و 200 واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از این سیل از محل تبصره 10 سیلاب ها بهسازی و بازسازی شده و تحویل مالکان آن داده شد.

* بزرگترین مجتمع توانبخشی بهزیستی استان توسط برادران ابراهیمی در آزادشهر وی مشکل کاهش افت فشار برق در نگین شهر   را از معضلات شهرستان دانست و ادامه داد: به منظور کاهش افت ولتاژ برق در نگین شهر پست برق 400 کیلو ولت با اعتبار 600 میلیارد تومان در هفته دولت اجرا می شود.

حسینی گفت: پروژه مهم روشنایی محور خوش ییلاق به طول 13 کیلومتر و با اعتبار 55 میلیارد ریال نیز امسال اجرا شده و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی محور خوش ییلاق با اعتبار 55 میلیارد ریال

روشنایی محور خوش ییلاق با اعتبار 55 میلیارد ریال