مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-10سياسي

کشف 2 محموله بزرگ کالای قاچاق در مرز مهران در طول سال جاری


فرمانده مرزبانی ایلام از کشف 2محموله بزرگ قاچاق در طول سال جاری خبر داد.

- کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام در نشست مطبوعاتی با رسانه ها، اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و با تلاش و هوشیاری مرزبانان روزانه در مقیاس پایین شاهد کشفیات کالای قاچاق در پایانه مرزی مهران هستیم که رسانه ای نشده است؛ اما دو مورد محموله بزرگ در طول سال جاری یکی در حین ورود به پایانه و دیگری در حین خروج از پایانه و مرز به ارزش 2 میلیارد و 500 هزار ریال کشف و توقیف شد.

وی افزود : ما مصمم به برخورد شدید و بدون اغماض با قاچاقچیان و سودجویان عرصه قاچاق در مرز هستیم و برخورد شدید با فرصت طلبان و سود جویان دردستور کار مرزبانان است.

 فرمانده مرزبانی ایلام تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی خوبی که در مرز داریم اجازه سواستفاده به هیچ کس نداده و نخواهیم داد این در حالی است در طول سال جاری 17 مورد قاچاق در ساعات مختلف شبانه روز کشف و توقیف شده که با هماهنگی دستگاه قضایی موضوع تحت بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اربعین فرصت بسیار خوبی برای افتخار آفرینی مردم و مسوولان استانی در خدمت به زوار امام حسین است، هرساله شاهد خدمت مضاعف، تلاش شبانه روزی، همکاری و همدلی مردم و مسوولین استانی در خدمت به زوار اربعین بوده ایم، مرزبانان هم با ایجاد امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 محموله بزرگ کالای قاچاق در مرز مهران در طول سال جاری

کشف 2 محموله بزرگ کالای قاچاق در مرز مهران در طول سال جاری