مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-10سياسي

ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری اولویت بسیج ادارات باشد


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اهمیت رعایت حجاب در آموزه های اسلام گفت: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می تواند در این زمینه نقش ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی طی نشستی مشترک با رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فرا رسیدن عید سعید غدیر را گرامی داشت و گفت: عید غدیر یکی از مهم ترین اعیاد اسلامی است و تقریباً بر هیچ عیدی به اندازه غدیر تأکید نشده است.

وی اهمیت توجه به آموزه های دینی از جمله رعایت حجاب اسلامی را در ادارات یادآور شد و افزود: باید توجه بیشتری به مسائل عفاف و حجاب در ادارات شود و سازمان بسیج ادارات نیز می تواند به این قضیه ورود و نقش ایفا کند.

موسوی به نقش بسیج ادارات در کارآمدسازی نظام اداری پرداخت و افزود: بسیج ادارات بازوی خوبی برای مدیران دستگاه ها در جهت خدمت رسانی مضاعف به مردم هست که مدیران باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده ببرند.

رییس کل دادگستری فارس به ارائه گزارشی از وضعیت پرونده های قضایی استان پرداخت و گفت: بیشترین جرمی که در استان فارس رخ می دهد، توهین است که به نظر می رسد در این زمینه باید مجموعه ای از کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری اولویت بسیج ادارات باشد

ترویج حجاب و کارآمدسازی نظام اداری اولویت بسیج ادارات باشد