مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-10سياسي

کتابخوانی مجازی «کتابستانه» در فارس آغاز می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از اجرای طرح کتابستانه ویژه برنامه آموزشی و کتابخوانی مجازی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله منوچهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه طرح کتابستانه در ادامه برنامه های کتابخانه های عمومی در استان برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: این طرح با استفاده از توانمندی های کتابداران استان فارس و برای نیمه دوم تابستان برنامه ریزی شده است و از 25 مردادماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به اینکه این ویژه برنامه مرحله دوم برنامه های تابستانی اداره کل کتابخانه های عمومی است، اضافه کرد: پیش از این نیز کارگاه آموزش داستان نویسی با تدریس احمد اکبرپور در 10 جلسه به شیوه آنلاین برگزار شد و مورد استقبال بسیار مخاطبان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه آموزشی و کتابخوانی مجازی کتابستانه، با هدف غنی سازی اوقات فراغت شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از صفحه رسمی اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به آدرس farsliary@ پخش می شود.

به گفته منوچهری، قصه گویی ، معرفی کتاب ، آموزش های مهارتی و خوانش ادبیات کلاسیک همچنین ویژه برنامه مخصوص ماه محرم از جمله برنامه های این طرح خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی مجازی «کتابستانه» در فارس آغاز می شود

کتابخوانی مجازی «کتابستانه» در فارس آغاز می شود