مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-10سياسي

کشف 2 محموله میلیاردی کالای قاچاق در مرز مهران در طول سال جاری


فرمانده مرزبانی ایلام از کشف 2محموله بزرگ قاچاق در طول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام در نشست مطبوعاتی با رسانه ها، اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و با تلاش و هوشیاری مرزبانان روزانه در مقیاس پایین شاهد کشفیات کالای قاچاق در پایانه مرزی مهران هستیم؛ اما دو مورد محموله بزرگ در طول سال جاری یکی در حین ورود به پایانه و دیگری در حین خروج از پایانه و مرز به ارزش 2 میلیارد و 500 هزار ریال کشف و توقیف شد.

وی افزود: ما مصمم به برخورد شدید و بدون اغماض با قاچاقچیان و سودجویان عرصه قاچاق در مرز هستیم و برخورد شدید با فرصت طلبان و سود جویان در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

 فرمانده مرزبانی ایلام تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی خوبی که در مرز داریم اجازه سواستفاده به هیچ کس نداده و نخواهیم داد این در حالی است در طول سال جاری 17 مورد قاچاق در ساعات مختلف شبانه روز کشف و توقیف شده که با هماهنگی دستگاه قضایی موضوع تحت بررسی قرار گرفته است.

ایجاد امنیت پایدار در مرز در اربعین وی ادامه داد: اربعین فرصت بسیار خوبی برای افتخار آفرینی مردم و مسوولان استانی در خدمت به زوار امام حسین است، هرساله شاهد خدمت مضاعف، تلاش شبانه روزی، همکاری و همدلی مردم و مسوولین استانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 محموله میلیاردی کالای قاچاق در مرز مهران در طول سال جاری

کشف 2 محموله میلیاردی کالای قاچاق در مرز مهران در طول سال جاری