مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-10سياسي

ترجمه و نشر کتاب «کارنامه اسلام» به زبان ایتالیایی


در دیدار رایزن فرهنگی ایران در رُم با مدیر انتشارات ایل چرکیو ایتالیا پیشنهاد ترجمه و نشر کتاب «کارنامه اسلام» تألیف عبدالحسین زرین کوب در قالب طرح تاپ مطرح شد.

- در دیدار رایزن فرهنگی ایران در رُم با مدیر انتشارات ایل چرکیو ایتالیا پیشنهاد ترجمه و نشر کتاب کارنامه اسلام تألیف عبدالحسین زرین کوب در قالب طرح تاپ مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آدولفو مورگانتی (Adolfo Morganti)، مدیر انتشارات ایل چرکیو و مسئول دوره تخصصی گفتمان بینادینی و روابط بین الملل دانشگاه و مؤسسه عالی علوم دینی سن مارینو با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در شهر رُم با محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا دیدار کرد.

مورگانتی با ارایه گزارشی از دوره تخصصی گفتمان بینادینی و روابط بین الملل دانشگاه و مؤسسه عالی علوم دینی سن مارینو و حُسن مشارکت با دانشگاه ادیان و مذاهب قم در جریان آن، از مذاکره با حجت الاسلام محمد مسجدجامعی، سفیر اسبق ایران در واتیکان و مشاور دانشگاه ادیان و مذاهب قم در خصوص انجام تحقیقات مشترک با موضوع اسلام تکفیری و دعوت از هیأت ایرانی جهت گزارش نتایج آن، با برگزاری نشستی در ایتالیا، پس از اتمام دوره فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه و نشر کتاب «کارنامه اسلام» به زبان ایتالیایی

ترجمه و نشر کتاب «کارنامه اسلام» به زبان ایتالیایی