مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-10اجتماعي

تجربه هیجان در بزرگترین پل معلق کشوربا افتتاح بانچی جامپینگ


با افتتاح جدیدترین بازی های هیجانی همچون بانچی جامپینگ ، لانگچر و سویینگ دربزرگترین پل معلق کشور، بوستان نهج البلاغه فرصتی برای تجربه جدیدترین بازی های هیجانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 با اعلام این خبرگفت: بوستان گردشگری نهج البلاغه با 35 هکتار وسعت بزرگترین بوستان دره ای کشور است که علاوه بر قابلیت های اکوسیستمی ، به لحاظ برخورداری از امکانات متنوع تفریحی و ورزشی به یکی از نقاط گردشگری شهر تهران تبدیل شده است.

وی پل معلق آسمان را یکی از قابلیت های تفریحی این مجموعه برشمرد، افزود:  پل معلق آسمان به طول 285 متر  یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می کند و به طور همزمان 200 نفر بازدید کننده می توانند روی عرشه آن تردد و توقف کنند.

کشت پوربا بیان اینکه شهرداری منطقه  با در نظر گرفتن ضرورت ایجاد توسعه امکانات تفریحی و گردشگری  منطقه گفت: برهمین اساس پس از مطالعات صورت گرفته، پل معلق به عنوان یکی از ظرفیت های موجود برای ایجاد بازی های هیجانی  شناسایی شد و احداث  بازی هایی همچون بانجی چا مپینگ، راپل،  سویینگ  و.

با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه هیجان در بزرگترین پل معلق کشوربا افتتاح بانچی جامپینگ

تجربه هیجان در بزرگترین پل معلق کشوربا افتتاح بانچی جامپینگ