مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-10سياسي

توجه رسانه ها به عدالت خواهی در جامعه باشد


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه رسانه ها باید در کنار بیان مشکلات، مردم را نسبت به آینده نیز امیدوار کنند، گفت: مشکلات قبلا بوده و در آینده هم وجود دارد اما باید توجه ما به عدالت خواهی در جامعه باشد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه رسانه ها باید در کنار بیان مشکلات، مردم را نسبت به آینده نیز امیدوار کنند، گفت: مشکلات قبلا بوده و در آینده هم وجود دارد اما باید توجه ما به عدالت خواهی در جامعه باشد.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان که امروز 20 مردادماه برگزار شد، یکی از نیازهای اساسی و ضروری امروز آحاد جامعه و اقشار مختلف را دسترسی به خبر دانست و اظهار کرد: امروزه همه مردم علاقه مند به حوزه خبر بوده و در تلاش هستند که به این حوزه دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تعدد افراد و گرایش افراد به خبرنگاری به نیاز جامعه برمی گردد و روزبه روز تشنگی مردم برای دسترسی به خبر بیشتر می شود.

بر این اساس امروز علاوه بر نیاز مردم به تامین معیشت، آب و غذا، مسکن و .

، دسترسی به خبر نیز یکی از اولویت های جامعه محسوب می شود.

یک بخش قابل توجه این امر به تلاش خبرنگار و همه کسانی برمی گردد که در این حوزه فعال هستند و بخش دیگر نیز به انفجار اطلاعات مربوط است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه رسانه ها به عدالت خواهی در جامعه باشد

توجه رسانه ها به عدالت خواهی در جامعه باشد