مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-10فرهنگي

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی منصوب شد


فرهاد باغشمال به عنوان سرپرست امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، آیین تودیع و معارفه سرپرست امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این آیین، سیدمحمدحسین بلاغی رییس حوزه هنری استان با اشاره به ظرفیت و کارکرد سینما در جهان اظهار کرد: سینما در حوزه فرهنگ سازی و جریان سازی نقش بسزایی را در جامعه ایفا می کند که در این راستا سرمایه گذاری های عظیمی در جهان صورت می گیرد.

وی افزود: حوزه هنری نیز در سال های اخیر، در این راستا اقدامات مطلوبی در خصوص سخت افزاری و نرم افزاری سینماها صورت داده که می توان به افتتاح پردیس فرهنگی سینمایی قدس و همچنین پروژه بازسازی پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز اشاره کرد.

رییس حوزه هنری استان در ادامه با اشاره به ضرورت برندسازی سینما تصریح کرد: سینماهای حوزه هنری در استان به سینمای خانواده با محیطی سالم و فرهنگی مطرح هستند و باید تلاش ویژه ای درجهت پاتوق سازی فرهنگی و حضور نسل جوان و آینده ساز در آن صورت گیرد.

وی در ادامه بر لزوم ورود جدی به مسئله پردیس شهرستان های استان تأکید کرد و گفت: امیدواریم در مسئله احداث و راه اندازی پردیس های سینمایی در شهرستان های مراغه، جلفا، سراب و مرند ورود ویژه ای صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی منصوب شد

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی منصوب شد