مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-10سياسي

رسانه ها محور نشر ارزش های انقلاب اسلامی باشند


رسانه ها باید مرکزیت نشر و ترویج اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی را با قوت و قدرت برعهده گرفته و در این مسیر گام بردارند.

- ایسنا/اردبیل رییس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: رسانه ها باید مرکزیت نشر و ترویج اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی را با قوت و قدرت برعهده گرفته و در این مسیر گام بردارند.

علی لطفی 20 مرداد با حضور در خبرگزاری ایسنا، منطقه اردبیل به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه های استان باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در استان در راس قرار گیرند و با قرار گرفتن در مقابل دشمنان نظام مبلغ و ترویج گر آرمان های نظام اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با طراحی رسانه های متعدد درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ما هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس جامعه شایسته است تا رسانه های ما با استفاده از امکانات خود دشمن بر علیه آنها قلم به دست گیرند و توطئه های آنان را در عرصه های مختلف خنثی کنند.

رییس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: به رغم فشارهای متعددی که در سال های اخیر رسانه های ما با آنها مواجه بوده اند اما توانستند ماموریت انقلابی خود را در انتقال مواریث ارزشی و آرمانی انجام داده و رسالت خطیر خود را به نحو شایسته به سرانجام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها محور نشر ارزش های انقلاب اسلامی باشند

رسانه ها محور نشر ارزش های انقلاب اسلامی باشند