مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-10سياسي

رسانه باید حق مدار ، عدالت طلب و مردم دار باشد


قدرت رسانه ای بسیار کارآمد است اما رسانه باید حق مدار ، عدالت طلب و مردم دار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسینی بوشهری، صبح دوشنبه در آیین افتتاح رسمی بخش زبان اردو خبرگزاری حوزه های علمیه با اشاره به اینکه رسالت حوزویان رسالتی نبوی است و باید در عصر غیبت حوزویان جدی تر به نقش خود توجه کنند، گفت: یادگیری زبان های خارجی در راستای رسالت حوزوی ماست و امروز بار سنگینی بر عهده حوزویان گذاشته شده است چراکه همه منتظرند صدا و سخن حوزه علمیه را در موضوعات مختلف بشنوند.

وی افزود: دوست دشمن می خواهند بدانند حوزه چه پیامی برای جهانیان دارد و اگر پیام حوزه به روز، گویا و رساتر باشد ما در انتقال پیام موفق هستیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه زمانی در حوزه سخنی از رسانه و خبر و خبرگزاری نبود گفت: امروز برای نشر معارف اهل بیت (ع) و توسعه توانایی حوزه در انجام رسالتش باید از رسانه ها به بهترین شکل و به زبان های مختلف استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدا اسلام دوستان و دشمنانی داشته است، گفت: اسلام هیچ گاه منزوی نبوده و همیشه با توجه به وجود اهل بیت (ع) محکم مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و توانسته با تربیت عالمان دینی همیشه پاسخگوی شبهات نسل جوان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه باید حق مدار ، عدالت طلب و مردم دار باشد

رسانه باید حق مدار ، عدالت طلب و مردم دار باشد