مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-10سياسي

بیمارستان اهر نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است


بیمارستان اهر نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است و باید مسئولان امر در این خصوص همت مضاعفی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله جواد حاجی زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس سابق و جدید بیمارستان 149 تختخوابی باقرالعلوم اهر با اشاره به این که استکبار جهانی تلاش می کند تا اراده ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: دشمنان سعی دارند تا با دو روش عقاید و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحریف کنند.

وی افزود: امام راحل 41 سال قبل انقلاب اسلامی را با توکل به خداوند متعال به پیروزی رساند و علی رغم توطئه های مختلف دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی؛ جمهوری اسلامی ایران همچنان با اراده زمان انقلاب به رهبری امام خامنه ای به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه اهر با قدردانی از خدمات رسانی و فداکاری کادر درمانی شهرستان اهر گفت: کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا؛ جهادگونه و شبانه روزی و همانند روحیه و اراده رزمندگان دوران دفاع مقدس مشغول به ارائه خدمات و مراقبت از بیماران هستند و در شرایط فعلی کادر درمانی در معرض تهدید و خطر ویروس کرونا هستند.

حاجی زاده بر لزوم حمایت و پشتیبانی تمامی اقشار مردم و مسئولان از سیستم بهداشت و درمان و کادر درمانی تاکید کرد و گفت: همواره با توجه به وحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اهر نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است

بیمارستان اهر نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است