مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-10حوادث

کشف 25 تن چوب قاچاق در شهرستان لردگان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لردگان گفت: طی 4 ماهه نخست امسال 25 تن چوب قاچاق و 500 کیلوگرم ذغال از سودجویان در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- آیت حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه طی چهار ماهه نخست امسال 25 تن چوب قاچاق و 500 کیلوگرم ذغال از سودجویان در لردگان کشف و ضبط شد، گفت: این میزان کشفیات از یک انبار چوب و 20 خودروی توقیفی ضبط شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لردگان با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود 30 تن چوب قاچاق و یک و نیم تن ذغال کشف و ضبط شد، افزود: در سال جای به جای گشت های تعقیب و گریز در جاده ها اکیپ های گشتی در مناطق مستعد قطع درختان جنگلی را افزایش دادیم و به نوعی حفاظت را به عرصه ها آوردیم.

وی با بیان اینکه کاشت مجدد گونه های مختلف جنگلی از جمله بلوط را که از سال های گذشته قطع شده بود در اولویت قرار دادیم و کوره های ذغال را که در حال ساخت بود از بین بردیم، اضافه کرد: 52 درصد از جنگل های چهارمحال و بختیاری در لردگان قرار دارد اما از لحاظ سخت افزاری و نیروی انسانی امکانات مناسبی جهت محافظت از عرصه های جنگلی شهرستان نداریم.

حسنی با بیان اینکه از همه شهروندان لردگانی انتظار داریم که هر فردی یک جنگل بان و همیار طبیعت باشد و فرهنگ حفاظت از عرصه های جنگلی را در جامعه نهادینه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 25 تن چوب قاچاق در شهرستان لردگان

کشف 25 تن چوب قاچاق در شهرستان لردگان