مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-10سياسي

مقابله با کرونا به تنهایی از عهده شبکه بهداشت ودرمان اهر خارج است


مدیریت و مقابله با ویروس کرونا به تنهایی از عهده ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسن زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس سابق و جدید بیمارستان 149 تختخوابی باقرالعلوم اهر با قدردانی از تلاش ها و فداکاری کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بیمارستان باقرالعلوم اهر ریاستی همچون دکتر حیدری از پزشکان معروف شهرستان و استان داشت که در سمت جدید؛ بیمارستان اهر برای مدتی بدون رییس بود و مدیریت این بیمارستان در شرایط کرونایی هم به خوبی توانست به نیازها پاسخ دهد.

معاون فرماندار اهر افزود: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و همکاران شان علی رغم عمل به وظایف ذاتی، در مقابله با ویروس کرونا زحماتی زیادی کشیدند که جای دارد تا از تلاش ها و زحمات آنها قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: علی رغم فراز و نشیب ها در اقدامات مقابله با کرونا؛ کارنامه مقابله و مبارزه با کرونا در شهرستان اهر تا حدی قابل قبول است و رفته رفته شهرستان اهر از نظر شیوع ویروس کرونا از وضعیت قرمز در حال خروج است.

حسن زاده با اشاره به این که مدیریت و مقابله با ویروس کرونا به تنهایی از عهده شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر خارج است، گفت: همه اقشار اعم از مردم، ادارات دولتی و کادر درمان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا به تنهایی از عهده شبکه بهداشت ودرمان اهر خارج است

مقابله با کرونا به تنهایی از عهده شبکه بهداشت ودرمان اهر خارج است