مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-10سياسي

خبرنگاران امید دادن به مردم نباید فراموش شود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیان حقیقت و برجسته کردن مشکلات یکی از موضوعات مهم خبرنگاری است اما امید دادن به مردم نباید فراموش شود چون هدف دشمن ناامیدکردن مردم است.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیان حقیقت و برجسته کردن مشکلات یکی از موضوعات مهم خبرنگاری است اما امید دادن به مردم نباید فراموش شود چون هدف دشمن ناامیدکردن مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم امروز این است که در عین بیان حقیقت و برجسته کردن مشکلات اما امیدواری و امید دادن به مردم نباید فراموش شود چون جبهه دشمن ناامید کردن مردم است.

وی یکی از نیازهای ضروری زندگی را دسترسی به اخبار و اطلاعات دانست و افزود: همه برای این دسترسی تلاش دارند ولی در گذشته های دور به این شکل نبود چون دسترسی به اخبار مخصوص یک عده خاص بود که عشق و علاقه به آن داشتند یا اصلاً در این حوزه ها بنا داشتند تا فعالیت کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: افرادی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جز فعالان محسوب می شدند که امکان دسترسی به اخبار را داشتند اما امروز همه مردم علاقه مند و با سوز در تلاش هستند که به اخبار دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران امید دادن به مردم نباید فراموش شود

خبرنگاران امید دادن به مردم نباید فراموش شود