مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:502020-08-10اقتصادي

قصه ناتمام احداث جاده گرگر-گمبزون بندرماهشهر


گمبزون بندرماهشهر از مهم ترین جاده های روستایی این شهرستان است که تعلل در احداث و بهسازی آن سال هاست روستاییان را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، با اطلاع از گلایه های مردم روستاهای بخش مرکزی به سراغ چند نفر از روستاییان رفته و آخرین وضعیت این جاده را از زبان آنها جویا شدیم.

علی موسوی از اهالی روستای گرگر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار داشت: وضعیت اسفناک جاده گرگر-گمبزون نمونه بارز بی توجهی و سهل انگاری مسئولین شهرستان است که بعد از گذشت 16 سال و تخصیص اعتبارات قابل توجهی، از مهم ترین دغدغه های مردم روستاهای بخش مرکزی به شمار می رود.

وی افزود: بعد از انجام چندین مرحله عملیات بهسازی، 6 کیلومتر از این جاده 30 کیلومتری همچنان به حالت شنی رها شده است، تاسف بار تر اینکه این جاده 30 کیلومتری به لطف مسئولین هنوز بدون روشنایی است و تاریکی مطلق آن حوادث زیادی را برای مردم به همراه داشته است.

جواد آلبوغبیش از اهالی روستای مکسر مگاطیف نیز با ابراز گلایه مندی از بلاتکلیفی این جاده خاطرنشان کرد: شنی بودن 6 کیلومتر از جاده گرگر-گمبزون علاوه بر حوادث ناگوار رانندگی، به بلای جان نخیلات ما تبدیل شده است و هنگام تردد وسایل نقلیه گرد و خاک زیادی را به نخیلات ما هدایت می کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه ناتمام احداث جاده گرگر-گمبزون بندرماهشهر

قصه ناتمام احداث جاده گرگر-گمبزون بندرماهشهر