مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 19:202020-08-10اقتصادي

وقتی حتی اجاره مغازه طلافروش هم در نمی آید


رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: وضعیت بازار طلا در چند ماه اخیر اصلا خوب نیست و نوسانات نرخ ارز و اونس جهانی در کنار کرونا شرایط فعالیت طلافروشان را بسیار دشوار کرده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: وضعیت بازار طلا در چند ماه اخیر اصلا خوب نیست و نوسانات نرخ ارز و اونس جهانی در کنار کرونا شرایط فعالیت طلافروشان را بسیار دشوار کرده است.

عبدالرحمان ذهبی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا اظهار کرد: بازار طلا ماه ها است که نوسان دارد و طلافروشان هم نمی دانند که قرار است وضعیت بازار به چه شکلی شود و سردرگم هستند.

وی افزود: اونس جهانی نوسان دارد و نرخ ارز نیز مدام در حال افزایش و یا گاهی کاهش است و این مسائل باعث شده که طلافروشان با مشکلات عمده ای در خرید و فروش طلا مواجه شوند و واقعا نمی دانند در شرایط فعلی بازار باید چه کاری انجام دهند.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: تا زمانی که وضعیت نرخ ارز و همچنین اونس جهانی به همین شکل در حال نوسان باشد، وضعیت طلافروشان نیز نامشخص است زیرا در این اوضاع اقتصادی هر تصمیمی ممکن است به زیان و یا حتی ورشکستگی منجر شود.

ذهبی بیان کرد: طلافروش در وضعیت کنونی گاهی طلا را با قیمت بالایی خریداری می کند و ناگهان قیمت طلا در بازار کاهش می یابد و این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی حتی اجاره مغازه طلافروش هم در نمی آید

وقتی حتی اجاره مغازه طلافروش هم در نمی آید