مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-11اقتصادي

افزایش 100 درصدی ارسال و دریافت بسته های پستی در یزد


مدیر کل پست یزد با بیان این که به دلیل روزانه بیش از چهار هزار مرسوله پستی در این استان توزیع می شودT گفت: میزان ارسال و دریافت بسته های پستی طی چهار ماهه نخست امسال در استان یزد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از 100 درصد رشد یافته است.

- علی محمد رحمانی پور در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران-منطقه یزد، که به مناسبت روز خبرنگار انجام شده است، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، شیوع کرونا را عامل یک سری تغییرات در فرآیند اجرایی و خدماتی دستگاه های مختلف دانست و اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور اقبال مردم به سمت استفاده از خدمات پست شدت بیشتری گرفته است.

وی افزایش 2.

5 برابری حجم فعالیت های پستی در استان یزد را از دیگر عوامل ناشی از شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: این مهم بواسطه استفاده بیشتر از بستر فضای مجازی برای تأمین اقلام مورد نیاز اتفاق افتاده است.

مدیرکل پست استان یزد در ادامه گفت: در چهار ماهه نخست سال گذشته 96 هزار بسته پستی ورودی استان بوده که این آمار در زمان مشابه امسال به 227 هزار بسته افزایش یافته است.

رحمانی پور افزایش حدود 100 درصدی ارسال بسته های پستی در چهار ماهه امسال نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال گذشته 58 هزار بسته ارسالی داشتیم و که امسال این آمار در زمان مشابه به 116 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی ارسال و دریافت بسته های پستی در یزد

افزایش 100 درصدی ارسال و دریافت بسته های پستی در یزد