مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-11سياسي

پیشنهادات غلامعلی رجایی به فتاح


به نظر می رسد روشی که پرویز فتاح برای طرح برخی مباحث پیش گرفته، روش مناسبی نبوده و اقتدا به آن مرد رفته یعنی محمود احمدی نژاد است؛ - روشی که دیگران را نفی کنیم تا خودمان را اثبات کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غلامعلی رجایی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: این روزها مصاحبه ای متفاوت از آقای پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان منتشر شده که در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب وسیعی داشته است.

این مصاحبه از معدود مصاحبه هایی بود که دست کم از سوی 5 نهاد یا فرد حقیقی با جوابیه مواجه شد.

بنیاد باران، مجمع تشخیص مصلحت نظام، خانم ها معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی که در این مصاحبه از آنها نام برده شد و روابط عمومی پادگان کوهک ارتش جمهوری اسلامی ایران به مصاحبه پرویز فتاح واکنش نشان داده و به اظهارات او پاسخ دادند.

قصد ورود به بخش محتوای صحبت های آقای فتاح را ندارم اما اظهارات ایشان من را به یاد مصاحبه پیشین پرویز فتاح در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی و محل مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاخ مرمر انداخت.

به نظر می رسد روشی که پرویز فتاح برای طرح برخی مباحث پیش گرفته، روش مناسبی نبوده و اقتدا به آن مرد رفته یعنی محمود احمدی نژاد است؛ روشی که دیگران را نفی کنیم تا خودمان را اثبات کنیم، گویی آقای فتاح تلاش دارد که بگوید من انقلابی هستم و باقی افراد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات غلامعلی رجایی به فتاح

پیشنهادات غلامعلی رجایی به فتاح