مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-11فرهنگي

این اقدام ماه چهره خلیلی به شدت مورد توجه قرار گرفت


ماه چهره خلیلی از خانواده ای برخاسته بود که هنر در ژن هایشان جریان داشت و شاید بی دلیل نبود که پس از 19 سال زندگی در انگلستان به دنبال هنر به وطن خود بازگشت و ایران را انتخاب کرد.

- ، خبر درگذشت بازیگر جوان کشورمان ماه چهره خلیلی آن قدر شوک آور و غیرقابل باور بود که حتی برخی در ساعات اولیه اعلام این خبر، آن را یک شوخی مسخره پنداشتند و نتوانستند هضم کنند.

فلورا سام بازیگر و کارگردان تلویزیونی که سابقه همکاری با زنده یاد خلیلی را در چند پروژه سینمایی و تلویزیونی داشت، در این باره گفت: یکی از نکاتی که به خصوص در مورد این بازیگر به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت، علاقه وافرش به ایران و سرزمین مادری بود؛ خصوصا که پس از حضور در برنامه دورهمی و اشاره اش به تهیه پاسپورت ایرانی برای پسرش، بیش از پیش جای خود را در قلب مردم باز کرد آن هم در روزگاری که گلایه مردم از هنرمندان تهیه پاسپورت غیرایرانی برای فرزندانشان است.

در همین راستا دوست و همکار زنده یاد خلیلی، مریم کاویانی که ارتباطی نزدیک با وی داشت و یکی از معدود کسانی بود که از بیماری خلیلی باخبر بود، گفت: پسرش پرواز می توانست در انگلیس به دنیا بیاید و پاسپورت کشوری اروپایی را داشته باشد اما ایشان آن قدر عرق ملی داشت که حاضر نشد چنین کاری کند و این بسیار قابل تحسین است؛ خانم خلیلی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اقدام ماه چهره خلیلی به شدت مورد توجه قرار گرفت

این اقدام ماه چهره خلیلی به شدت مورد توجه قرار گرفت